کسب درآمد

کسب درآمد

راهکارهای کسب درآمد از اینترنتو یاد بگیرید
کسب درآمد

کسب درآمد

راهکارهای کسب درآمد از اینترنتو یاد بگیرید

کسب درآمد از بیت کوین

۳ سایت در این مورد وجود داره که بهتون معرفی میکنم اما آموزش ها رو در آخر این پست لینک میکنم تا استفاده کنید


این ۲ سایت مثل سایت های کلیکی هستند و با کلیک بر روی تبلیغات به جای دلار به شما بیت کوین میدن که بسیار با ارزشتر از دلاره ( هر ۱ بیت کوین حدود ۱۰۰۰ دلاره )


CoinAd


BTCclicks


اما سایت سوم که به شما بیت کوین مجانی میده ( البته همچینم مجانی نیست صفحشو که باز میکنی هزار تا تبلیغ تو صفحس )


شما بعد از عضو شدن تو این سایت به صفحه ای ارجاع داده میشید که در یک مربع رنگی عددی نوشته شده که باید تو کادر پایینش وارد کنید بعد یه قرعه کشی انجام میده بنا به عددی که میاد بهتون پول میده جالبیشم اینجاس که پوچ نداره 

یه گزینه هم داره که اگه فعالش کنید هر ۲ شنبه پولی که بدست آوردیدو بهتون پرداخت میکنه

freebitcoin ( بهترین ) ( من در عزض یه هفته که تا الان عضو شدم معادل ۷۰ سنت بیت کوین بدست آوردم که تو هیچ سایتی نمیتونید همچین درآمدی داشته باشید بصورت اتوماتیک بهم پرداخت شد )


به لینک های پایین هم یه نگاه بندارید تا با ساختن کیف پول بیت کوین و دیگر چیزا بیشتر آشنا بشید


آموزش کسب درآمد


آشنایی با تاریخچه بیت کوین


هر سوالی در مورد خرید و فروش این بیت کوین دارید یا با سایت ها به مشکلی خوردید در قسمت نظرات یا تماس با من در میون بذارید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.