کسب درآمد

کسب درآمد

راهکارهای کسب درآمد از اینترنتو یاد بگیرید
کسب درآمد

کسب درآمد

راهکارهای کسب درآمد از اینترنتو یاد بگیرید

بدون کلیک و حضور پای کامپیوتر

نوبتیم باشه نوبت معرفی سایت هایی هستش که بدون کلیک و صرف زمان ما میتونیم که ازشون درآمد داشته باشیم


سایت های ایرانی که در این مورد وجود دارن جدیدا خیلی زیاد شدن ولی بعضی اوقات اینجوری هستش که زود از پرداخت به کاربرا وا میمونن و نمیتونن پرداخت داشته باشن در نتیجه فقط برای افزایش رنک کار میکنن و پولی به کاربرا پرداخت نمیشه فقط بازدید از سایت یا وبلاگ بهشون داده میشه


این دو سایت فعلا پرداختی دارن :


۹۸ بازدید  ( در حال حاضر بهترین ) ( حداقل برداشت ۱۰ هزار تومن )


4بازدیدساز ( حداقل برداشت ۲۰ هزار تومن ) ( پرداخت این سایت با تاخیر انجام میشه )


پیشنهاد من به شما اینه که زودتر ارتقا به سطح طلایی بدید تا زودتر به درآمد بیشتری برسید ( هر ۲۰ ثانیه ۸ ریال در حالت عادی هر ۲۰ ثانیه ۲ ریال محاسبه میشه )


با این عضویت حداقل میتونید 60 هزار تومن در ماه درآمد کسب کنید و برداشت داشته باشید ( این مبلغ رو با کم کردن 12 یا ۱۴ هزار تومن گفتم ) 

من خودم 3 بار از این سایت ها برداشت داشتم


سایت دیگه هم میترا رنک که میتونید با اون هم درآمد بسیار خوبی داشته باشید این سایت درآمدش از 4بازدید هم بیشتر هستش در هر 30 ثانیه 10 ریال میده که کاملا به صرفه تر از سایت قبلی هستش


میترا رنک ( حداقل برداشت 30 هزار تومن )


سیب رنک ( از این سایت وقتی دیدن میکنید به اعتبارتون اضافه میشه از این اعتبار میتونید استفاده کنید تا دیگران از سایتتون در همین سیب رنک دیدن کنند این سایت هیچگونه پرداختی نداره )


بقیه ی سایت های افزایش رنک رو چون خودم استفاده نمیکنم معرفی نکردم


در این مورد سایت خارجی ای هم وجود داشت که کلاه بردار از آب در اومد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.